søndag den 13. april 2014

Phu Quoc

Imorgen tager Kine, Louise og Toke (Kines kæreste) og jeg til Phu Quoc. En lille smuk ø, der ligge her i Vietnam. Jeg glæder mig til at komme lidt ud af HCMC, og vide den står på 100% afslapning.
Både Kine og Willie har besøg hjemmefra i næste næste to uger, så der sker lidt nyt i hytten - hvilket er skønt! Det er dejligt med nye mennesker, og rart at snakke dansk med andre end os der er sammen til hverdag.
Det er underligt at tænke på, at halvdelen af tiden herovre allerede er gået. Tiden er fløjet afsted! Når man snakker om Danmark, om venner, familie og Roskilde kan man godt mærke, at man glæder sig til at komme hjem - men alligevel mangler vi stadig at opleve mange ting. Jeg elsker stadig at være her! Jeg kan også mærke, at jeg er blevet tættere med mine roomies - og det går 'den rigtige vej', selvom vi selvfølgelig godt kunne hive hovederne af hinanden nogle gange :D men det er nok ret umuligt at undgå, når man er 4 sammen 24/7. Men det er småting, når man ser på alt det positive.

En lille kort opdatering herovre fra varmen (alt for varmt - puha!) inden jeg vil sove i alt for få timer, inden vi skal op og afsted til lufthavnen. Man kan godt overskue at stå tidligt op, når man tænker på endestationen!

Godnat herfra, savner jer!
Knuuuuuuus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar