lørdag den 14. juni 2014

Under en måned..

Der er nu under en måned, til Willie og jeg står på dansk jord igen. Tanken er meget overvældende, og vi glæder os helt enormt. Vi kan godt mærke at hjemveen har meldt sin ankomst, og nogle dage er hårdere end andre. Vi hjælper hinanden med at holde modet oppe, og vi gør et, synes vi selv, alletiders forsøg på at få det bedste ud af tiden herovre. Vi skal nå en masse ting inden vi vender snuden hjemad! Samtidig med vi skal sige farvel/på gensyn til en masse ting herovre, skal vi også i slutningen af måneden flytte fra den lejlighed vi har boet i de sidste 5 måneder. Det betyder vi skal bo i vores kuffert, på hotel de sidste 11 dage. Det bliver presset! Især med alle de skønne ting og gaver man har fået købt herovre, både til sig selv og dem derhjemme.
Her til slut skal vi have købt de sidste souvenirs og de sidste gaver, vi skal til tatoveringsmesse med bl.a. vores tatovør, vi skal til Mekong Deltaet med Amy og Andrew, vi skal nyde at det er regntid og derfor knapt så varmt. Vi skal på aftenmarked, Ben Thanh og Saigon Square. Vi skal også til tandlægen, når nu det er så billigt herovre! :D
For et par dage siden startede VM, så lige nu er Willie og jeg blevet natteravne! Pga tidsforskellen bliver kampene spiller midt om natten herovre, men det gør faktisk ingenting. Det er som om dagene går hurtigere, og det passer os perfekt! :)
Vi er stoppet på arbejdet, og forklaringen til dette er lang. Til dem jeg ser hjemme i Danmark, må i få den der. Men det er en lettelse!

Vores internet herovre, virker lidt som vinden blæser. Det er sjældent det er muligt at lægge et indlæg op, hvilket også er derfor der bliver skrevet så sjældent. Det er jeg ked af - men lidt er bedre end ingenting, som man siger! ;)

Ville bare kort fortælle, hvordan det hele står til lige pt. Vi savner alle jer derhjemme, helt op til skyerne. Jeg glæder mig rigtig meget til at give jer allesammen et kram. Og for en lille uges tid siden, fik jeg af vide, at min søde mormor, også kommer til at stå i lufthavnen og tage imod os, når vi kommer hjem. Det var en meget meget dejlig nyhed!!!

Vietnamesiske knus :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar