torsdag den 10. juli 2014

Så kom dagen!

Det er helt svært at starte med, at skrive det her indlæg! Der er så mange tanker der flyver gennem hovedet på én - klokken er snart halv 11 og klokken 12 skal vi være checket ud af hotellet. Ved 15-tiden tager vi ud i lufthavnen. 
Næsten 6 måneder gået, og tiden i Vietnam er slut! Vi skal hjem til vores savnede familier og venner, og imorgen tidlig, kl. 7 dansk tid, lander vi i Danmark. Vi har snakket om denne her dag i så lang tid, og nu er det nu. Vi har snakket om hvordan det ville blive, hvor underligt det ville blive at sige farvel til alle og alt vi har mødt herovre, men jeg havde nu alligevel ikke troet det farvel, ville blive så hårdt! Jeg glæder mig ubeskriveligt til at komme hjem- men jeg har altså mødt nogle mennesker herovre jeg aldrig ville have været foruden, og jeg vil huske dem alle! Måske man møder nogle af dem igen, måske gør man ikke. Uanset hvad har de hver især gjort deres til, at min tid i Vietnam aldrig vil blive glemt! :) 
Fordi jeg er så spændt på at komme hjem, har jeg ikke kunne sove mere end 2,5 time, så jeg håber lidt det hjælper til at kunne sove på flyet på vej hjem :D det kunne være rart at få indhentet nogle af timerne, så man bare var nogenlunde et menneske, når man lander i Kastrup imorgen tidlig! 
Når jeg tænker tilbage på dengang vi ankom til nu, er der sket så mange ting og alligevel er det svært at sige hvad! Den største udfordring må være savnet til Danmark og til alle man kender derhjemme. Men når tiderne har været svære, har Willie hjulpet mig op igen! Jeg rejste herover med en god kammerat, og kommer hjem med en ven for livet! 
Jeg skal til at pakke de sidste ting i kufferten, også skal vi checke ud af Nam Long Hotel! (Til andre; det kan helt klart anbefales. Servicen er i top, dem der arbejder her er skide søde og er altid smilende. Beliggenheden er god og prisen er til at overkomme. Vi har givet 18$ pr nat for et værelse med to senge, bad, aircon og alle de der basis ting) 
Tak for alt, Vietnam! Vi ses inden længe, savnede elskede Danmark! 
- Sheila

Ingen kommentarer:

Send en kommentar